Гаряча лінія

«Гаряча лінія» Держекоінспекції - телефон  спілкування з громадянами, що дозволяє оперативно отримувати інформацію на своє звернення згідно вимог Закону України «Про звернення громадян». 

Номер телефону гарячої лінії – (044) 521 20 38.

Прийом телефонних дзвінків на "гарячу лінію" Держекоінспекції проводиться щоденно в робочі дні:

Пн-Чт: 8:00-17:00

Пт: 08:00 - 15:45

обідня перерва – з 12.00 до 12.45

Функціонування "гарячої лінії" забезпечує відділ документування та контролю Управління організаційної діяльності. Фахівцями відділу надаються відповіді не тільки на електронні звернення, а й довідкова інформація у телефонному режимі. 

Інформація про роботу "гарячої лінії" Держекоінспекції:

За 2018 рік опрацьовано 92 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2019 рік опрацьовано 61 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2020 рік опрацьовано 240 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2021 рік опрацьовано 109 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2022 рік опрацьовано 60 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

Наказ Держекоінспекції від 23.04.2018 № 65 «Про затвердження Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Державної екологічної інспекції України»

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці