«Гаряча лінія» Держекоінспекції - телефон спілкування з громадянами, що дозволяє оперативно отримувати інформацію на своє звернення згідно вимог Закону України «Про звернення громадян».
Номер телефону гарячої лінії – (044) 521 20 38.
Прийом телефонних дзвінків на "гарячу лінію" Держекоінспекції проводиться щоденно в робочі дні:
Пн-Чт: 9:00-18:00
Пт: 09:00 - 16:45
обідня перерва – з 13.00 до 13.45
Функціонування "гарячої лінії" забезпечує відділ документування, контролю та забезпечення діяльності. Фахівцями відділу надаються відповіді не тільки на електронні звернення, а й довідкова інформація у телефонному режимі.
Інформація про роботу "гарячої лінії" Держекоінспекції:
За 2011 рік (з жовтня місяця) опрацьовано 6 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2012 рік опрацьовано
113 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2013 рік
опрацьовано 126 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2014 рік
опрацьовано 95 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2015 рік
опрацьовано 162 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2016 рік
опрацьовано 235 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2017 рік опрацьовано 202 звернення громадян,
які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2018 рік
опрацьовано 92 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2019 рік
опрацьовано 61 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію»
Держекоінспекції України.
За 2020 рік опрацьовано 240 звернень громадян, які
надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.